عین..شین..قاف..من ...چی شدی..؟؟؟!!

عین..شین..قاف..من ...چی شدی..؟؟؟!!
خدا..!!!؟؟؟خیلی باهات حرف دارم...خدا من..!!عاشق شدم..!!؟ 
قالب وبلاگ

دلم به اندازه تموم 5 ماهی که از مسعود جدا بودم گرفته..!!

دلم به اندازه تموم ناراحتیای دنیا..تموم درداش گرفته...

دلم به حدی گرفته که از بسم الله که گفتم واسه شروع نماز عشا تا الان که 3 ساعت ازون موقع میگذره

دارم گریه میکنم....

دلم میخواد داد بزنم...جیغ بکشم..همه دغو دلیمو یه جایی تنهایی خالی کنم...

با خدا با صدایه بلند حرف بزنم...

باهاش حرف بزنمو بگم چرا اینقدر منو کم شانس افریدی..؟؟؟؟

چرا ازین همه ادم من..؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا ازین همه بنده که داری بازم من..؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا مریم نمیتونه به معنای واقعی کلمه شاد باشه....؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا بعد دوروز خوشحالی بازم باید برام بباره..؟؟؟؟؟

خدایا چیکار کنم...؟؟؟خدایا چی بگم..؟؟؟؟خدایا چی بشم تا حاجتمو بدی..؟؟؟؟؟؟

خدایا دلم چرا اینطوری شد..؟؟؟؟؟خدایا قسمتم چرا اینطوری شد..؟؟؟؟

خدایا چرا هرچی بهت نزدیکترمیشم احساس میکنم ازم دورتر میشی..؟؟؟

خدا کمکم کن....خدایا بیشتر از هر وقت دیگه نیازت دارم...خدا فراموشم نکن..خدادستمو ول نکن...

خدا من بدون تو هیچم..!!!

خدا بدون کمک تو نمیتونیم....خدا کمکمون کن....خدا نزار اینطوری بمونیم....

خدا گناهکار بودم....ببخشم ولی تنهام نزار....

خدا دوباره مثل همون چند شب پیش خیلی احساس تنهایی میکنم....

خدا..!!!!!

گاهی اوقات میشینم فکر میکنم میبینم اصلا خوشیو خنده نیومده بمن...خوشیام زود گذره

اما در عوض ناراحتیام موندنی و ابدی....

خدا هیچ وقت ازت نا امید نمیشم...میدونم کمکم میکنی..پس بهم صبرو تحمل بده....

بهم طاقت بده..

از وقتی مسعود برگشت دیگه نگفتم فقط مسعودو بهم بده وهیچی دیگه ازت نمیخوام...!!!

گفتم هر قسمتمه فقط عاقبت بخیرمون کن..!!!

چون شبنم بهم گفت هیچ وقت یه چیزی رو از خدا بزورنخواه...!!!!!!

شایدالان موقع اش نیست که اونو بهت بده.....

گاهی اوقات میگم چرا خدا دلمواز سنگ نکرد..؟؟؟؟؟؟

یا چرا اینهمه دوستش دارم..؟؟؟؟؟

یا هزاران چرا دیگه..؟؟؟!!!!!!!!

امشب حالم بینهایت خرابه ...چقدر چرت و پرت نوشتم...

بای ......





نظرات شما عزیزان:

آف بانو
ساعت15:51---27 تير 1390
دوس ندارم تو زنئگی مردم سرک بکشم .. دوس ندارم بگم چی کار کن و چی کار نکن ... ولی هر وقت غمی داشتی جار نززززززززززززززن ... بعدش هم اگر خواستنت رو عادته بی خیالش ... چون ساحل نشینان به امواج دریا عادت می کنن نه این ککه بشنون ... بعدش هم خداییش روت میشه به خدا بگی این کارو بکن و این کارو نکن ... اینو بده اینو نده !!!! بچه بازی را بذار کنار ببین کجا اشتباه کردی که داری تاوان می دی ! این جهان کوه است و فعل ما ندا ... هر صدایی را کوه همان جواب و می ده ... مریمی من .. مریم باش همیشه ناز گلم ... خدا انقدر بخشنده است که بی حساب و کتاب می ده ... بی خودی داد و بیداد راه ننداز و چیزی را که نمی دونی به نفع ات است نخواه ... اللهم الرزفنا توفیق الطاعه و بعد المعصیه ... معنی اینارو بگرد و پیدا کن و خالشو ببر ... اگر خواستی حالی عوض کنی بیا پیشم .. مواظب خودت باش
سلام..بازممنونم از همراهیت...


stoon
ساعت11:10---25 تير 1390
عزیییییییییییییییییییییزم با خودت اینجوری نکن برات ارزوهای قشنگ دارم...

سوگند
ساعت11:05---25 تير 1390
سلام..عزیزم غم وناراحتی واسه همه هست مهم اینه که بتونی بجنگی و روشو کم کنی...امیدوارم هیچ وقت دیگه دلگیر نباشی...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 24 تير 1390برچسب:, ] [ 2:20 ] [ مریمی ] [ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

فقط به حرف دلم گوش کن..!!!!؟؟؟
نويسندگان
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 239
بازدید کل : 2693
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




فروش بک لینکطراحی سایت

جدیدترین قالبهای بلاگفا


جدیدترین کدهای موزیک برای وبلاگ